The Entourage

Saturday 1 November 2014

Souvenirs From All Over The World


Since aku ada anak ni, jarang dah aku melepak ngeteh bersama kawan-kawan. Kalau dulu, lepas keja ada je plannya. Kalau tak gi jauh pun, mesti gi lepak dengan Azila kat Papparich. Update-update gossip.

Skang jarang dah. Kalau ada yang offer datang nak pick up kat rumah, baru aku keluar. Otherwise, dok laa kat rumah diam-diam. Aku tak berani lagi drive dengan Dak gedik berdua. First, sebab dia dah outgrow carseat dia. So memang dah tade car seat dah. Nak beli baru tapi macam hmm.. Aku tak tau plan akan datang lagi macam mana. Takut beli-beli tapi pakai kejap je. Rugi dah. Second, sebab dak gedik adalah penggila stereng. Dia takleh tengok stereng. Mesti nak main. Bila nak angkat, dia keraskan badan. Haih.. Pening kadang-kadang. So cane aku nak drive berdua dengan dia?

So alkisahnya hari tu Yuyu ajak lepak. Bekpes. Aku onnn je. Aku ajak laa Azila skali sebab dia pun dah lama tak jumpa Yuyu. Masing-masing busy.

So sekali jumpa tu memang masing-masing kumpul souvenirs ler nak pass. Dari awal tahun, sampai laa skang. Aku dapat ni haa..


Yeayy.. Bertambah collection. Sebenarnya aku kirim pin tu je. Sekali dapat macam-macam daa. Ada satu lagi fridge magnet Barcelona tak masuk gambar. Sebab dah tepek kat fridge kat bawah. Malas nak amik balik. Hehe.

3 comments:

  1. Zila...beli steering bby..Mesti duduk diam..mcm ank kakak cik mah

    ReplyDelete
  2. jom kita kumpul byk2...hihi

    ReplyDelete
  3. Macam² dapat. Suka tgk FM tu ☺

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...