The Entourage

Tuesday 16 December 2014

Naelofar Hijab

Ada yang dah try Naelofar Hijab?


Mula-mula Naelofar kuarkan shawl jenis cotton lycra. Yang macam kat atas ni. Aku tak suka sangat lycra ni sebenarnya sebab dia melepet. Pastu nampak macam melekat sket kat badan. Nampak tak kemas. Tapi aku geram dengan kaler-kaler dia. Dok pikir-pikir, sudahnya tak beli pun sebab takut tak pakai.

Sekaliiii skang ni dia kuarkan banyaaaak gila range!

Gambar kat bawah ni Chic and Basic. Material chiffon and dia ada pleated kat one side. Aku sangaaaat suka! Aku tangkap satu kaler salmon!


Yang gambar bawah ni pulak adalah Forever Young collection. Material dia adalah crepe. Mula-mula rasa nak beli. Tapi tengok balik material dia macam tebal je. Aku tak bape suka tebal-tebal sangat. Panaih oi. Plus satu lagi, aku rasa dia macam wide shawl. Nampak tak lipatan atas kepala tu?


Bawah ni range paling aku tak kenan sebab dia instant. Mula-mula je laa tak kenan. Bila dah pegang, dah try pakai terus grab sehelai dusty pink hahaha. Sebabnya dia bukan instant sangat pun. Dia semi instant. So senang ler nak iron. Range ni namanya Timeless Beauty. Material silk chiffon. 


Nanti korang try la k. Try laa tengok mana range yang korang sesuai. Selamat merambang mata oleh kaler-kaler yang super cun!

3 comments:

  1. Saya ada satu. agak suka jugak..Tapi saya tak la beli banyak sangat sebab mahal.Hihihi

    ReplyDelete
  2. Cantik2..wah..mcm2 pilihan pulak tu..

    ReplyDelete
  3. tengok tak mlm td dlm Meletop..shawl yg Neelofa pakai tu..cantik sangattt...

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...