The Entourage

Sunday 21 December 2014

Radiusite

Homaaai.. Radiusite dah keluar tudung baru yang super gorgeous! Nak tengok?


Lawa gila weh! Pengsan tengok. Masa dia upload pasal tudung baru ni memang aku siap set alarm untuk tunggu kul11 pagi launching esoknya haha. Lawa sangat nih. Ada a few kaler yang aku suka. Tapi yang ni paling menawan kalbu. 

Time kul11 kat opis aku masa tu time aku tengah busy laa pulak kan. Tapi demi shawl cantik ini kurelakan lepak toilet sat sambil buat transaction. Nak buat kat pc macam segan sket orang nampak. Dah laa everytime kalau parcel fashionvalet or zalora sampai, memang semua orang tau dah. Mesti aku punya hahah. Sampai ada yang terjebak shopping sama hahaha.

Nasib baik cepat, dapat jugak aku kaler yang aku nak. Then time lunch sementara tunggu food sampai, aku saje laa bukak laa website dia. Korang nak tau apa yang tinggal?

Tinggal satu kaler je Keykha Lace! Cepat gila sold out! Dan sampai laa ke malam tu aku bukak, diorang blum restock-restock lagi. Hehehe.. Nasib baik aku cepat. Phewww.

Oh korang jangan lupa tau wiken ni ada KLYesFest kat PWTC. Banyak gila online vendors take part. Skang ni pun diorang dah start iklan-iklan item-item on sale nanti. Radiusite, Calaqisya, Sugarscraft, Iskk banyak lagi laa. Sape-sape nak good bargain jum kita gi!

1 comment:

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...