The Entourage

Monday 15 December 2014

Lil Qarmaa


Lagi seround aku borong shawl. Aku memang sangat jatuh cinta dengan shimmering shawl. Kain dia sangat senang bentuk. First shimmering shawl aku beli adalah dari @kupukupuscarfz kat ig. Ni aku beli second batch kat @lilqarmaa. Sangat suka bila dapat parcel! Sumpah rasa tak sabar nak pakai!


Aku balik keja je nampak parcel. Terus aku koyak dan bukak hehe. Aaaaaaa seperti yang aku jangka. Kain dia memang bestttt! Dia jual harga biasa rm28 kot. Tapi kalau beli banyak harga jadik rm23 sehelai. 

Jum cuci mata tengok warna-warna dia. Shimmer dia sangat cantek!


1 comment:

  1. Saya tak reti pakai shawl..Paling pandai pakai shawl instant jer..kihkih..

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...