The Entourage

Saturday 6 December 2014

Sugarscarf

Ni salah satu brand tudung yang aku suka. Bukan aku nak tolong kawan sangat pun. Tapi memang aku rasa tudung dia best. Dan bukan aku dibayar untuk review ni ye haha. Sekadar suka-suka nak share review shawl-shawl yang aku dah penah try. Dulu gila shopping baju. Skang gila shopping tudung kihkih.

Kat sugarscarf ni aku dah try tiga jenis. Jane plain, Juliette dan tak lain tak bukan Madison yang sangat poplarrr itu.

Jane plain adalah shawl plain yang ada dekat 40 kaler semua. Banyaknyaaaa..



Aku beli tiga kaler. Kaler-kaler aku opkos laa yang pastel-pastel dan sweet-sweet echewahhh. Tapi memang rambang mata sangat tengok kaler-kaler dia. Pengsannn.. Rasa nak beli semua.

Juliette pulak adalah jenis tudung printed. Yang ni aku beli satu je.. 


Aku amik yang ceria tu. Gambar last skali hehe.. Juliette ni sebenarnya instant shawl. Jenis lycra. Sangat sedap pakai dan takyah iron. Memang jadik tudung aku gi keja. Nampak macam susah je lilit-lilit kan. Padahal sarung jee. Senang gila!

Okay yang last sekali ni adalah Madison. Ni pun instant shawl. Tapi aku beli satu je. Sebab aku macam tak suka sangat kalau jenis inner silang-silang ni. Bukan apa. Dahi tak cukup jendul hahah. Tapi Eddie cakap okay. So amik je laa satu. Tapi sebenarnya masih belum pakai. Sebab tudung beriya gini kena pakai jalan-jalan. Pakai gi opis macam over pulak. Ni aku laa. Orang lain mungkin tak kisah.


Aku beli exactly kaler ni hehe. Korang selalu shopping online tak? Aku biasanya memang online. Tapi sugarscarf ni ada butik betul-betul kat sebelah Manjaku kat Wangsa Melawati. Tu memang tempat pajak aku beli barang dak gedik. So setiap kali tu jugak laa aku singgah Sugarscarf hehehee. Rambang mata sangat!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...