The Entourage

Friday 12 December 2014

dUckscarves

Sape dapat dUckscarves limited edition ni angkat tangan! :D


Lepas aku tau dia nak launch, memang aku tunggu-tunggu sangat. Sekali malangnya bule pulak aku mc hari dia nak launch tu. Homaaai. Sedih gila sebab memang tak larat nak kuar.

Kebetulan Eddie ada lat Mesia minggu tu. Ada training kat area Mid Valley. Bila mama sebut baru teringat. Apsal laa aku tak mintak tolong Eddie je haha. Dengan pantas aku whatsapp dia :p




Lepas beli tu, ayat dia yang paling buat aku gelak adalah, "Baru saya tau cane aggresivenya pompuan2 when it comes to cosmetics and accesories. Phew." Hehehe thank you so much hubby. Ailebiuuuu!

P.s: Jangan compare scarf yang ni dengan yang beli. Beza bangat!

2 comments:

  1. isk. terpengaruh pulak Sya bc entry nih. takot lak terjebak. xpasal2 aggressive skali. hahaha

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...