The Entourage

Monday 24 September 2018

Carpet Bulu Pelamin Restock!

Pheww.. lamanyaaaa tak update blog hehe.. naik berkulat dah ni. Ada sape-sape rindu tak? Kihkih! Sorry korang.. aku memang dah tak share perosnal life kat blog lagi dah. Anak dah tiga ni memang nak tengok cermin pun tak sempat ni.

Reason aku update blog ni adalah sebenarnya aku nak bagitau para-para B2B yang aku dah restock carper bulu pelamin yeyyyy! Ada sape-sape minat tak? Kali ni aku restock banyak tauuu. Korang nak balut keliling rumah pun cukup hahah. But as usual for now, aku cuma restock kaler putih sahaje ye. Bukan apa, kaler lain macam lambat sket jalan. Putih jugak menawan hati semua kan kan kan hehe. Okay, macam biasa.. kalau minat, you know what to do!! Whatsapp jee 012-9198861 okeh! Sayang korang ketat-ketat! Muahhhh!

Ohh lagi satu, korang bule refer details kat sini ye:

http://eatclimbrun.blogspot.com/2012/06/carpet-bulu-untuk-pelamin.html?m=0


http://eatclimbrun.blogspot.com/search/label/Carpet%20Bulu?m=1






No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...