The Entourage

Monday 4 March 2013

New Project: Athirah's Engagement Dress


Pink & Turquoise Theme

 Hari tu ada meeting dengan customer baru yang sweet dan cumel bernama Athirah. Baik sangat orangnya. Student MSU, Shah Alam. Jauh datangnya dari Mont Kiara ke Puncak Jalil. Ehehe.. Malam tu meeting opkos laa bersama-sama dengan mak aku selaku otai iHeartBeads sebab dia yang menjahit kan. Aku tukang beautify je. Ekeke.

Athirah plan untuk buat kurung Pahang untuk hari tunangnya. Then dia nak letak beads and lace kat bawah baju, lengan dan sikit patch kat atas bahunya. Beres Athirah! :p

Lepas tu dia mintak buat selendang. Lace and kain semua dia dah provide. Tinggal nak patch and beadskan. Tak sabar aku nak start projek ni.

Lepas tu pulak dia mintak buatkan veil dia. Aku tunjukkan contoh-contoh veil yang ada. Dia berkenan veil berbentuk D-shaped. Cumanya dia takde lagi kain untuk buat veil. So, Sabtu ni adalah hari pencarian kain-kain dan beads-beads dan pearls-pearls untuk Cik Ahtirah kita. Ehehe.

Lepas tu dia mintak pulak aku buatkan fabric handbouquet yang sebijik macam time tunang aku tu. Poodle flowers. Beres Thirah! Akan akak buat yang terbaik. :p

8 comments:

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...