The Entourage

Monday, 4 August 2014

Gold Coast: Back To Reality


Hai Kawan-kawan..

Kami dah selamat sampai. Alhamdulillah.. Touch down pukul 4 pagi tadi. Penat. Ni baru lepas makan dan nak qada' tidur kejap. Sambung esok ye. Tata.

(Amboih.. time sebelum gi holiday, entry nak happy aje. Bila dah balik, layu-layu je menulis).

Entry tade mood sebab esok dah start kerja. Dan esok jugak Eddie balik Hong Kong.

Tak suka doploh juta kali :(

6 comments:

  1. Selamat hari raya Zilla...
    Banyak sangat tak suka tu.. napa tak ikut ajer ke Hong Kong tu Zilla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Hayati.. Tuh laa.. memang terpikir2 nak ikut ke Hong Kong ni heheheheh

      Delete
  2. alhamdulillah.back to reality.hehe.cepat2 update citer gold coast..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe alhamdulillah.. tuh laa baru nak start ni huwaa gmbr byk bebeno

      Delete
  3. Aha..ke GC rupanya nanti leh kongsi experince tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe okey! baru kumpul2 gambar nih

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...