The Entourage

Saturday 18 October 2014

Eden @ KLIA



Ada satu hari tu.. Antara hari-hari yang aku rajin nak kuar dari perkarangan opis cari lunch.

Kebetulan hari tu Wawa nak gi bank ada urusan. Memang aku mengambil kesempatan laa untuk panjang langkah kan hehe. Kitorang gi laa KLIA. Lepas settle urusan kat bank, aku rasa macam nak makan dim sum. Terus laa kitorang ke Eden. Padahal baru je balik dari Hong Kong. Tak buhsan-buhsan dengan dim sum hehe.

Dim sum Eden memang terbaik. Sauce dia sangat sedaaaap. A bit pricey, tapi sangat berbaloi. Deep fried dim sum dia memang to-die-for. Pastu kami order scallop fried rice. Size small je tapi bila sampai, memang bule makan dua orang!

Dulu zaman aku sekolah, selalu makan kat sini. Zaman abah kerja dulu dia banyak travel untuk kerja. So setiap kali tu laa kami akan ikut beramai-ramai untuk hantar dia ke airport. So memang kami akan gerak dari rumah awal untuk lunch/dinner kat sini satu family hehe. Tapi dulu nama dia Eden Garden. Skang ni Eden je.

Skang ni walaupun abah dah tak keja, aku tetap kena gi airport selalu. Sebab aku keja kat airport kahkahkah. 

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...