The Entourage

Wednesday 29 October 2014

Pandora

Aku memang dah lama gila teringin nak collect Pandora. Aku rasa cumel gila charm-charm dia. Very kalerful especially Murano glass tu. Aaaaa.. tiap-tiap hari aku intai website dia ekeke. Kronik dah kan.

Kebetulan, aku dapat email circular pasal www.airasiaxdutyfree.com. Korang penah tengok website ni? Ni sebenarnya website untuk barang duty free. Aku kan suka menyopping online ni. So aku pun browse-browse laa. Ada jugak Pandora kat situ. Tapi walaupun duty-free, aku still rasa mahai. Cuba korang tengok kat bawah ni.


Ni set yang dah memang fix. Ada satu silver bracelet size 19, dua clip dengan satu heart charm. Total rm630. Kira murah laa lagi dari butik. Nama pun duty-free kan. Kalau kat butik, bracelet rm295, heart charm rm169 and dua clip rm252. Total semua rm716. Saving rm86 di situ. Lepas tu, kat situ ada extra discount pulak untuk pre-order promo and home-delivery. Memang berbaloi beli online dari butik.

Tu yang aku dok pikir-pikir nak beli ke tak, nak beli ke tak. Tiba-tiba ada pulak keluar circular. Staff purchase dapat additional 20% off. Homaaaai. Turun lagi harga jadik rm504! Itu sangat savingggg! Terussss aku order hahaha.

So skang ni tengah tunggu order aku sampai. Sangat tak sabar! Yahoooo lepas ni bule start kumpul charm. Satu charm satu bulan ekeke. Elok pulak kat KLIA 2 ada Pandora. Memang tiap-tiap minggu aku pergi visit butik dia belek charm haha.

Korang yang minat Pandora ni, kalau nak beli, bule pergi kat website yang aku bagi tu ok!

5 comments:

  1. Minatttt yg amat.. Tp tgk hrga.. Trus pk pnjg

    ReplyDelete
  2. kalau murah betul nk beli..maya nk tambah charms

    ReplyDelete
  3. Hihihi...murah tu...Saya punya tak pakai-pakai pun. Sebab masa beli tu baru bersalin. So macam malas nak pakai bila ada budak..

    ReplyDelete
  4. Ahhh I pun teringin sangat2 nak pandora...tq for the info!!

    ReplyDelete
  5. welcome to pandora
    sis aritu mabuk dibuatnya
    masa baru start berpandora
    ranap duit weiiii beli charms
    yang tak tahan dia ada musim2 lak
    kang musim christmas, mula la charms special edition kuar
    mana leh tahan

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...