The Entourage

Saturday 31 January 2015

Ferrero Rocher

Nampak tak tangan kecik yang tak sabar-sabar nak makan cekelat tuh?


Okay kalini beli adalah untuk diagihkan. Bukan aku sorang hehe. Aku mintak Eddie Ferrero Rocher. Sebenarnya aku mintak box yang mixed tu je. Sekali Eddie bawak balik sekali dengan 4 packs kat belakang tu. Pengsan weh aku tengok haha.

Aku tanya Eddie, semua aku punya ke. Dia cakap jangan perasan hahahaha. Aku punya yang assorted banyak-banyak flavour tu je. Yang lain, untuk bahagi-bahagi. Tapi last-last lepas bahagi, ada extra one box lagi kihkih. So sape nak abiskan tu? Mesti laa budak gemok nih :DDD

1 comment:

  1. sis pun dpt coklat pakwe balik dari outstation
    jenuh la nak ngabiskan
    hahahahha

    btw jgn bagi dak kecik makan coklat kalau bleh
    coklat tu manis
    sis dedulu,
    anak lepas 2 tahun baru bagi makan coklat

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...