The Entourage

Tuesday 6 January 2015

Merry Christmas!



As usual, hujung-hujung tahun ni Eddie akan ada Christmas dinner ler dengan colleaguenya kat Hong Kong. And as usual, there will be nice food, nice presents and nice lucky draws hehe.

Masa christmas presents changing hari tu, dah siap-siap kawtim dah masing-masing nak apa. Haha bule tak gitu. Memang tiap-tiap tahun macam tu. Yer laa.. Baik bagitau siap-siap nak apa rather than dapat entah apa-apa kan hehe.

Eddie memang dah lama dok cari card holder. Aku selalu dok gelakkan je. Aku suruh beli holder plastik macam cd holder tu tak nak hahaha. Nak yang rupa wallet. Yang leather. Haha pandai-pandai ler cari. Nak beli Dunhill macam tak berbaloi beno dengan rege. Pusing punya pusing, jumpa yang kat Braun Buffel. Whatever makes you happy laa sayang.

Then lepas tukar-tukar presents, masa untuk lucky draw pulak. Eddie dapat $HKD3000 worth of voucher! Yippee! Aku yang happy lebih hehe. Aku suruh tunggu aku kalau nak gi shopping. Dia cakap, 'Memang untuk awak punnn.' Hahaha ailebiu hubby!

1 comment:

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...