The Entourage

Saturday 10 January 2015

Makan & Kiddie Ride

Satu hari di Delicious, 1-Utama.


Ni untuk makan bertiga hahaha banyak tak. Aku kelaparan tahap langit ketujuh punya tinggi. Lalu order je mana yang nampak sedap. Tapi memang sedap pung semuanya. Lebih kurang semua habis laa.

Oh lupa nak cakap, yang fish and chip sebelah salad tu dak gedik punya. Kami dah start orderkan dia his own dish kalau pergi makan kat mana-mana skang. Sebab aku tak bawak Heinz dia dah. Sebab dia tak nak. Dia nak food orang tua. Habis dia makan sepinggan. Eksyen betul. Macam laa gigi dah penuh.

This time makan, kami bule makan serentak sebab dak gedik sibuk main dalam keta dia. 


Nampak tak betapa ligat tangan dia tuh? Hantu stereng betul. Jumpa stereng happy macam dunia dia yang punya.  Orang pun tak nampak dah. Tak pandang kiri kanan. Bila dah penat and ngantuk, dok tersandar termenung sambil tangan still putar-putar lagi hehe. Orang angkat pun tamo. Minum susu pun kat dalam tu sambil duduk hahaha lawaknya. Anak oh anak.

Tapi memang mudah kat aku laa sebab dia leka dengan kereta dia. Aku bule makan dengan tenang sambil suap dia je. High chair pun tak amik ekekke. Puncanya amik kiddie ride ni adalah sebab aku lupa bawak carrier. Tu yang amik tu. Aku memang jarang bawak stroller dah skang. Malas betul nak beratur kat lift turun naik. So memang carrier je ke mana-mana hehe.


1 comment:

  1. kalau klcc memang leceh bawah stroller.. sakit hati plak kena menunggu lift.

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...