The Entourage

Friday 17 January 2014

Lace Dari Bandung


Yeayyy.. Dah dapat! Last month Ayu berholiday di Bandung/Jakarta. Aku pun dengan pantasnya mengambil kesempatan kirim lace dengan dia. Hehehe.. Memang takleh dengar taww orang gi Bandung/Jakarta. Mesti nak mengirim :p

Sebenarnya belum ada plan/occasion apa-apa lagi. Tapi saje je simpan stok lace kot-kot ada orang order or diri sendiri nak buat baju. Wedding macam banyak je ni. Bukan rosak pun simpan lama-lama kan.

Aku pesan kat Ayu mintak carikan tiga kaler lace, ikut laa mata dia mana yang cantik. Aku tak kisah pun. Yang penting cari lace yang RM20 ke bawah. Memang qualiti lace tak bape nak cantik kalau harga macam tu. Tapi aku tak kisah pun sebab lace-lace tu aku buat base je. Atasnya akan dipenuhi dengan beadwork. Automatically baju akan jadi cantik.

Bila Ayu pass kat aku, dia cakap RM54 semuanya. Aku macam.. "Huhh? Apasal murah sangat?" Rupanya lace tu hanya RM9 semeter. RM9!!!!! Apasal tak beli lebihhhh!

Hahahaha.. Tamak. Tapi serius aku tak caya lace semurah itu. Kebetulan bila aku balik rumah, Effa dengan Abang ada kat rumah. Terus aku suruh dia pilih satu. Seronok dia hehe. Ada siapa-siapa nak gi Bandung lagi? Nak kirimmmmmm!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...