The Entourage

Friday 24 January 2014

Lunch @ Italiannies


One of the days masa Eddie ada sini.

Hari-hari Eddie ada sini adalah hari-hari yang diraikan sebab dia jarang ada sini. Therefore, setiap kali dia balik, kami mesti ada program merayau cari makan. Bini dia ni kan kuat makan. Ekeke.


Haihh.. orang dah mandikan dia, siapkan dia, mekapkan dia, kasik dia kenyang, terus titun menonggeng. Cane nak kuar jalan-jalan ni?

Spinach & Artichoke Fomaggio

Kami ke The Gardens sebab aku nak gi menerjah handbag yang dah lama aku eyeing on kat situ. Saje nak nengok rege kot-kot lagi murah dari Hong Kong. Proven, Hong Kong wayyyy cheaper in terms of branded items. Apesal Mesia kena jual overpriced sangat pun tatau. So cancel saje. Tunggu gi Hong Kong baru beli. Berbaloi-baloi. Silap-silap bule dapat sekali dengan wallet. Ehe.. if you're reading this, I lappp you, hubby!

Sebelum tu kena ler isi perut dulu. Sebenarnya idok ler lapar sangat sebab sebelum tu macam dah alas perut bekpes. Aku order starter kat atas tu. Super sedap. Dipping dia very cheesy. Roti dia very crispy. Kalau makan mesti nak lagi. Eh. It rhymes. Haha.

Yang kat bawah ni pizza itik. Aku order sebab macam pelik je. Macam pelik je. But pizzaz will always be pizzas. How difference can it be, right? So-so je. Kena pulak masa tu dah sejuk sebab aku dok pegang Si Gedik. Eddie makan dulu. Lepas tu baru aku makan. So, rasa dia macam biasa je. Baik order Pizza Hut. Murah lagi.

Duck Pizza

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...