The Entourage

Tuesday 3 June 2014

HiShop: Cosmetics

First time beli kat Hishop. Macam-macam online store dah ada skang ni. Tiba-tiba je hantar email iklan barang. Entah mana-mana je laa diorang dapat email aku. Sudahnya terjebak lagi.


Lawa kotaknya. Kaler pink lagi. Sebenarnya bukan ada apa nak beli sangat pun. Just aku terminat pulak nak beli lip balm dia. Chocolate Hershey's Syrup flavour. Dengar nama pun dah rasa sedap kan.


Rasa dia pun memang rasa Hershey's. Bau cekelat sangat-sangat. Mula-mula aku ingatkan cuma bau macam bau Hershey's. Sekali siap ada rasa uols. Siap manis lagi. OMG. Sebenarnya bila ada rasa manis-manis kat mulut, aku tak bape nak selesa sangat. Rasa macam tak cuci mulut je. Tapi sebab dah beli kan, belasah je laa pakai. Takkan nak buang pulak kan.


Since aku dah teringin lip balm tu, makanya aku kena laa tambah barang lain untuk free postage. Memang dah habit aku macam tu. Kalau beli online, memang aku tak suka bayar postage. Rasa rugi sangat. Pada aku, kalau dah kena bayar postage, baik start kereta gi je kedai beli barang. Defeat the purpose of online shopping.

Biasanya online store cani akan letak syarat kena beli sampai berapa-berapa RM then baru bule dapat free postage. Since aku memang pakai eyeliner everyday, aku pun stock up ler eyeliner. Dua terus aku beli. Nak beli lotion dah tak lalu. Nak beli perfume, takut yang kat umah expire. So eyeliner je laa. Pasni bule mekap ala-ala Lagy Gaga haha.

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...