The Entourage

Wednesday, 11 June 2014

Vitamin Water: Blueberry & Pomegranate



Flavour ni antara yang aku tak bape nak minat. Katanya flavour blueberry and pomegranate. Katanyeww. Aku minum pomegranate juice Esprit dulu sedap je aku rasa. Yang ni sumpah macam ubat batuk. Ubat batuk yang dah mild kena campur air. Bau pun macam ubat batuk. Semak aku nak ngabihkan. Tapi sebab suami tercinta yang belikan, aku telan ler juga. Setitik pun tak buang. Eheee.

Dah tu jer nak cite. Hakhak.

6 comments:

  1. Replies
    1. beli kat hong kong hehe.. singapore pun ada. malaysia je tak masuk lagi

      Delete
  2. mengantok tak lepas minum?haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe nape nak ngantuk pulak ecah? :p

      Delete
  3. ooo vitamin water ye..tak pernah minum lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sedap tauuuu.. sangat penghilang dahaga

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...