The Entourage

Sunday 8 June 2014

Zalora: Ezra's Dresses

Yeayyy.. Ezra dah sampai! Siapa-siapa yang gila Zalora mesti kenal Ezra ni. Banyak barang dia yang aku suka. Sebab cantik-cantik.. Pastu murah pulak tu.


Packaging dia siap ziplock bag. Smat betul. Bule guna balik berkali-kali. Aku beli dress. Design dua-dua sama, kaler je lain. Skang ni aku sangat suka pakai dress gi opis. Rasa selesa sangat. Takde laa rasa sempit/ketat pakai jeans. Kalau dalam seminggu tu, dua hari mesti aku pakai dress.

Aku beli dua terus sebab memang tinggal kaler tu je pun. Kalau ada kaler lain, memang sku dah rembat dah. Plus lagi satu, kena beli more then rm75 baru dapat postage free. Beli satu tak cukup, so sudahnya beli dua. Punya laa tak nak bayar postage ekeke.



Ni laa dua-dua dress tu. Plain and simple je. Buat sarung-sarung pakai gi keja je hehe.

2 comments:

  1. Cantik..pkai ngan jaket pun mesti cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah... mmg kita pakai dgn jaket pun cik mah ehehhe

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...