The Entourage

Sunday 6 July 2014

Gold Coast: Flight Tix Done!


Alhamdulillah. Flight ticket dah settle. Dah siap tambah bassinet dan dah siap amik hot seat. Cuma tinggal nak masukkna nama baby-baby sekalian dan select meals. Masih menunggu mereka-mereka memilih makanan apa yang diorang nak. Lepas tu, check in, anddddd.. we are ready to go!

Kitorang pergi berenam. Baby pulak dua orang. Aku, Eddie, dak gedik, Falsya, husband dia (abang Eddie), Qisya, adik dan juga mak Eddie. Semoga dipermudahkan. Cuma risau sket bila bawak baby ni, time dia nak tantrum, memang ikut sukati dia la kan. Kena pulak bassinet tade time flight balik tu. Dah habis. Flight pergi ada satu je yang tinggal. Almaklumlah.. staff bule purchase ticket sebulan sebelum je. So nanti kita gilir-gilir okay babe. Harap kita kuat masa tu menjaga anak-anak kita. Harap baby-baby kita behave dalam flight. Kalau tak behave, kita tebalkan muka masing-masing je laa ye.

Since aku banyak travel tahun ni, ticket ID90 (discount 90% off from regular fare) aku dah tershort pulak. Cuma tinggal lima je untuk tahun ni. So, aku plan nak pakai e-coupon (zero fare). E-coupon aku ada empat lagi. Tapi malangnya aku terlambat log-in malam tu. E-coupon dah abis. Lambat 2 minit je sebenarnya. Cepat betul diorang beli. Yerlaa.. Gold Coast kan antara route yang paling hot dikalangan orang-orang Malaysia. So.. lima orang guna ID90, sorang lagi kena beli full fare ticket. Banyak betul beza dia. Pengsannnn.

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...