The Entourage

Saturday 14 July 2012

A cK Surprise From ene :)

Scheduled Entry.

Busy betul weekend ni. Semua benda nak settlekan dalam satu hari. Plan today was to re-stock kain baju (dah jual baju pulak Si Zila neh), then to go buy loose crystals (untuk buat tasbih doorgift, sat lagi kita cite panjang ye :D), to go fitting baju at Mimi Bridal and also to find ene's perfume set. Hari tu dah beli dah untuk hantaran dia, tapi aku rasa macam tak cukup je.. hanya perfume and cologne spray. Macam kesian pulak tengok dia ada dua barang je atas dulang. On the other hand aku punya pulak, hamek kau sampai dua set. Ahaha tamak haloba.

Setelah settle ambik stok baju kat Kelana Jaya (dah laa jammed tak hengat) dan settled beli manik crystal di Jalan TAR (cantik gilaaaa! Tak sabar nak start sambung-sambungkan jadik tasbih), kami pun bergerak laa ke Keramat untuk fitting baju kat Mimi Bridal. Sampai-sampai je kami pun terus laa naik. Tiba-tiba nampak macam pelik. Jengah-jengah kat pintu dia.. apsal semua baju dah takde? Mimi bridal dah bungkus ke? Kenapa butik dia yang cantik tu dah jadik macam stor baju? ene dengan pantasnya ajak aku turun balik sebab dia rasa Mimi Bridal dah tutup kedai.

Being me, I will never settled by just assuming. Terus aku tekan bell. Ahaha. Bukan apa, if possible aku nak settlekan semua before bulan puasa and also before ene pergi Singapore. By right, ene is going two weeks after puasa. Kalau dia dah pergi, lagi susah nak arrange apa-apa. Baik laa settle apa yang patut skang ni masa dia still here.

So, ada laa this one girl keluar. Bila tanya-tanya rupanya Mimi Bridal dah pindah kedai daaa. Skang kedai dia kat Kinrara. Haihh.. tuh laa.. siapa suruh tak call dulu before datang. Kan dah buang masa. ene gelak kan aku :p

Devastated, kami pun beredar. Then we went straight to Pavilion. Hajat hati nak mencari perfume set ene laa. Sambil-sambil nengok perfume dia, of course laa aku nengok perfume aku kan :p Tengah browsing around, suddenly ene tanya, "Nak ke?" Dengan pantas laa aku jawab, "Nak!" Ahaha.

Aku ni pelik sket, suka beli perfume lama. Pada aku it's classic. Perfume baru-baru keluar tuh pun aku suka jugak, Tapi tunggu bila dah lama keluar, baru aku beli ekekek. So, pilih punya pilih, aku pun terplih laa cK Eternity Moment. Been wanting it since study years. Lama gila. Ni baru dapat.

Tengs Bf! :p

Wanted to get just the smallest bottle. Murah laa sket.. sian kat ene kena belanja mahal-mahal. Biasanya for women ada je 30ml. Ni takde pulak. The smallest bottle available is 50ml priced at RM254. Told ene, I still wanted this one becuse it's an EDP. Then he said, "Takpe, amik laa.. Saya bayar." I feel like hugging him ketat-ketat.

So with that perfume, aku dapat free 75ml Jennifer Lopez lotion Live Luxe, free 15ml perfume sample Davidoff Cool Water for men (saje amik for men sebab ingat nak bagi ene, lupa dia dah ada Cool Water :| ) and also a free cK sling bag! I just love the sling bag purely! Tantekkk.. :p

Sudahnya, perfume ene tak beli pun, aku pulak yang dapat perfume ekeke. Love you ene to bits! :D

Kepada siapa-siapa yang tak tau, ni alamat baru Mimi Bridal ye:

Jom Serbu!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...