The Entourage

Tuesday 29 April 2014

Vietnam: Good Bye, Saigon!

Berakhirlah sudah entry aku pasal Vietnam. This will be the last. Habis sudah. No more. So korang-korang yang boring membaca bule menarik nafas lega sekarang.

All in all, aku rasa Vietnam adalah tempat yang sangat best untuk shopping. Cheap. Banyak benda bule tengak and cari and beli. Provided you are willing to haggle ler kan. Seronok sangat berjalan kat Vietnam. Setiap kedai yang aku masuk, aku akan rambang mata. Korang pergi nanti, korang tau laa.

Cumanya, Vietnam ni tempat yang agak tak sesuai untuk bawak baby sebenarnya. Berhabuk, kotor and ramai orang. Tawakal je aku bawak dak gedik sebenarnya. Setiap kali masuk pasar dia, setiap kali tu jugak laa aku doa banyak-banyak kat Allah, mintak dijauhkan penyakit dari anak aku. Risau. Takut sangat. Nasib baik dia takde apa-apa. Alhamdulillah..


Tak sure nape kat Vietnam banyak beno wall deco Tin Tin nih. Setahu aku Tin Tin dari Paris kan. Aku pun beli je laa. Nak letak kat wall mana pun tatau.


2 comments:

  1. Assalamualaikum kak, bestnya.. sheila teringin gak nak ke sana dan Bandung.. katanya situ syurga membeli belah. hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sheila.. aah sama laa.. akak pun blum pernah sampai lagi bandung hehe

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...