The Entourage

Monday 5 May 2014

Marc Jacobs!

Sangat excited nak up entry nih. Barang yang ditunggu-tunggu telah tiba! Yahooooo!

Dah lama dok aim bag ni. Hari tu aku ada up satu entry pasal ni. Tiap-tiap hari dok mimpi. Plannya nak gi Hong Kong next week nak gi cari kat Citygate Outlet. Kot-kot bule dapat murah lagi dari Reebonz. Mesia ni kan semuanya mahai.

Tapi since kami tengah huru-hara kat opis pasal nak pindah KLIA 2, ada kemungkinan aku tak dapat cuti ler pulak kan. Iskkk.. Hati dah berbelah bahagi dah ni. Nak tunggu cuti approve ke nak beli terus dari Reebonz.

Pikir punya pikir, aku decide untuk beli je terus dari Reebonz. Reebonz ni satu ler.. barang-barang dia sangat ler cepat habis. Pagi ni tengok satu henbeg nih, esok dah sold out! Huwaa.. terus risau aku. So di pagi yang hening, aku pun terus mem-purchase beg ni dengan jari yang menggigil-gigil.

Tak sampai lima hari, aku dah dapat parcel yang cantik menawan ni. Rasa nak melompatsss. Segan jugak laa sebenarnya nak bawak masuk opis. Kotak dia besar okeee. Siap berReebonz gold bagai. Macam dapat hadiah pulok hahaha.







Kepada yang mencari beg, bule laa tengok-tengok kat Reebonz. Service sangat terbaik. Concierge dia sangat helpful. Dan yang paling penting, barang-barang dia semua aunthentic. No doubt about that.

Packaging dia memang superb. Sumpah rasa sayang nak bukak. Tapi memang aku bukak jugak laa kan. Diaper bag ni siap dapat dustbag uols. Syiok gila rasa. Bukak-bukak je bau leather menerkam hidung ekekeke.. sawan jap. Wiken ni kena pikir nak kuar gi mana sebab nak merasa pakai beg baru hahahaa.

8 comments:

  1. cantik packaging dia..memang nak hadiahkan kt orang terus pn boleh kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup yup bule sgt. memang dia wrap cantik2. hehe.. kita sendiri yg beli pun rasa mcm dapat hadiah :p

      Delete
  2. Mak Aih..Pink nye....Nak cari jugak la satu..=P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaann pink sangat. tapi suka sangat hahaah

      Delete
  3. Wah...Cantik tu. Pink lagi ☺

    ReplyDelete
  4. yayyyyyyyyyyyy
    dah sampai
    cantik!
    selamat bergaya!

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...