The Entourage

Saturday, 31 May 2014

Chantilly


 Siapa-siapa yang ikut Instagram @jmandagie, @jovianmandagie or @ninaismailsabri confirm dah tau pasal ni. Last few weeks diorang baru launch line baru, Chantilly. Omg, the dresses are to-die-for. Sumpahhhhh cantik gila aku tak tipu. Untuk raya tahun ni. Cantik buat aku tak tidur malam.





Bule pengsan kan. Aku suka Carolina. Sweet gilaaa! Aku tepek sket je kat sini sebab baju-baju baru dia banyak sangat sampai rambang mata. Korang gi cuci mata kat Zalora okay. Aku tengah tunggu Zalora bagi discount voucher lagi ni. Selalu ada je dia bagi. Ni dan-dan takde pulak. Zaloraaaa oh Zaloraaa!

3 comments:

  1. Cantik cantik baju die..meroyan tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaaannn memang dah meroyan dah nih

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...