The Entourage

Saturday 20 June 2015

Aere x dUCk

Okeyy.. Totally lupa semalam diorang launch limited edition AerexdUCk. Launch pukul 12 tengah malam. Semalam pulak aku tersangatlaaaahh kepenatan dan kelesuannya sebab first day puasa kan. Pulak tu aku memang jenis tak sahur. Bangun minum air je amik pahala sahur. Memang lagi ler lesunya terasa. Pukul 9pm tu aku berusaha untuk berjaga sebab tengah facetime. Last-last Eddie yang kesian tengok aku haha. Lalu disuruhnya tido.

So terlepas jugaklaa nak berjaga sampai kul 12 tengah malam nak beli limited edition AerexdUCk nih. Terjaga pukul 3am milk time si dak gedik. Lepas buat susu apa suma memang biasanya aku akan bukak henpon ler. Tengok-tengok ada dUCkscarves notification. Shoot. Baru teringat.

Aku bukak-bukak tengok dia cakap dah release. Haiyaaa.. Confirm dah habis. Saje laa bukak fashionvalet plak. Sekali tengok.. Ehhhhh ada lagi! Tapi pink dah habis. Haishhh cepat sangat tauu dorang ni. Yang tinggal kat menu tu tiga kaler je. Bedal ler.. Dari takde kan. So aku grab dua kaler. Yellow and Lavender. Bukan tak nak grab semua. Tapi.. Tak mampu hahahah.

Bulan ni duit dah habis beli tiket untuk sefamilia aku nak gi Hong Kong. Saje belanje dorang since rumah pun dah besar sket. Lagipun, pikir-pikir balik KLdUCk aku kan aku beli hitam dan putih. Cukup laa for now shawl hitam putih aku.






Ada yang dapat grab semua kaler tak? Pink tu cantikkkkk!

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...