The Entourage

Wednesday 17 June 2015

Jalan-Jalan Dengan Abah

Dalam pukul 11am gitu aku dah start sibuk nak masak. So abah dia pun saje laa bawak anaknya berjalan-jalan kat bawah. Selesa sket aku nak memasak. Kalau tak, dak gedik pun sibuk nak masak sama-sama hehee.


Hahaha aku rasa amatlah kelakar bila abahnya berselpie bersama anak. Tu selalu keja aku. Rupa-rupanya abah pun dah berjangkit hehehee. Saje tepek gambar dak gedik happy main kat slide. Korang enjoy laa ye gambar-gambar kat bawah ni hehe.





Area rumah aku banyak playground. Ada yang besar, ada yang kecik. Yang Eddie bawak ni hanya playground kecik je kat tepi block. Playground yang besar jauh sket dari rumah aku. Yang dekat-dekat ni yang kecik-kecik je. Jadi laa untuk kasik dia happy sket. Hehe.

2 comments:

  1. Assalam zila,
    yang hhapykan dia bukan slide itu
    tapi sebab abah dia ada kan3 :)

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...