The Entourage

Monday 29 June 2015

Secret Stash

Keadaan di dalam laci meja ku sekarang hehehe.


Opis aku ni kalau nak keluar ke airport terminal kena naik transport. So masing-masing memang akan simpan food dalam drawer untuk kudap-kudapan. Kot-kot rasa gatai nak ngunyah, ada laa benda nak korek. Kalau tak, kering ler sorang-sorang kat meja. Atau. Mintak orang punya sket hahaa. Tuh laa pangai jejaka-jejaka opih aku.

Sebenarnya banyak lagi ni patutnya. Tapi hari tu, aku dah clearkan sebab konon-konon nak resign kan. Malas nak aku bawak balik umah pulak. So sedekah je orang-orang opis. Confirm selesai kihkih. Kat sini, yang mudahnya sebab ada Jaya Grocer. Bila rasa nak beli food untuk letak kat opis, time lunch tu, singgah ler jap. Then bawak masuk opis. Fruits opkos ler aku letak kat dalam fridge kan. Takkan nak letak dalam drawer jugak hhehe.

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...