The Entourage

Friday 19 June 2015

MK Brookville

Hehe.. Finally!

I got my very own MK! Weeeehuuu!


Just a reward to myself for working so hard echechehh.. Padahal memang nak beli kan. Haha.. Sebenarnya aku suka jugak tengok MK yang shopper tote tu. Simple je. Tapi bila dah ramai sangat pakai dah jadik tak best. So aku pun cari laa design yang jarang orang pakai sket. Terjumpa laa Brookville. Lawa pulak. Dah laa besau. Bule hangkut jadik diaper beg skali. Weehuuu!

Sebenarnya aku nak amik kaler pink. Tapi Eddie cakap tak nampak classy. Nampak budak-budak sangat. Yerlaa.. aku sedar umur aku dah 30-an. Ciss. Fine. Takpe kasik can. Lakik sendiri pun yang nak tengok. Bukan orang lain kan. Baik boss!

Korang kalau ada nak kirim henbeg bagitau keh. Aku tengah buat bisnes import export skang haha. Biasalaa.. minah tak reti dok diam memang gitu. Ada je menda dia nak buat bisnes hahaha.

2 comments:

  1. Assalam zila,
    wqaaaaaaaaaaaaaaa
    macam nak
    tapi takuit mahai sesangat :)
    range rege berapa ???? he3

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...