The Entourage

Sunday 28 June 2015

The Body Shop Sale!

Haihh.. very the busy laa nowadays. My days at work are just work now. Tak sempat sangat nak ngulor sana sini. Or shopping sana sini ekeke.. Ni aku tau sale pun dah hujung-hujung hari dah. Tu pun baru teringat dah lama tak check email Yahoo!. So bila dah hujung-hujung sale ni tau je laa kan. Barang yang tinggal pun macam tak best sangat. Tapi 50%-70% punya pasal, aku rembat jugak.







Hasil rembatan. Lipstick dia murah betul. Aku suka test-test campur kaler. Best tau. Daripada lima batang lipstick yang korang ada, Korang bule dapat 15 lagi shades yang berlainan hehe. Tak untung gitu? Tapi kali ni yang aku beli, bukan laa semua aku nak pakai. Lipstick lama pun tak habis lagi. Ni saje je beli extra nak bagi mama dengan adik aku An.

Satu bagusnya lipstick The Body Shop ni, dia adalah all natural product. So kalau kulit yang ada problem or sensitif memang takde problem laa. Macam mama, dia memang takleh pakai lipstick yang ada chemical kuat. Hari tu dia try M.A.C, habis bibir dia bengkak and merah. So memang dia pangkah M.A.C. So far yang dia bule pakai, Lancome and Clinique. Pastu hari tu dia saje try The Body Shop punya lipstick. Okay laa pulak. So tu yang aku beli extra untuk dia tu. Alang-alang tengah on sale kan..

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...