The Entourage

Friday, 14 September 2012

Craft: Rug


Jum Try!

Aku rasa cost nak buat ni sangat murah. The most RM5, I should say? Let's!

10 comments:

  1. kretip..p ana rase..lau ana..nak kne tukar kaler tu..cannot putih ok..haha..nmpak sgt umah berdebu..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. putih boring laaa. kita nak buat warna rainbow. weeeeee

      Delete
    2. zila..u mmg sesuai sgt la dgn benda yg colourful..muke yu tu asek riang je ana tgok..hehe

      Delete
    3. ekekekek colourful laa best. baru ceria kan :P

      Delete
  2. Replies
    1. tuh laa.. nampak mcm senang je kak.. tapi tatau laa senang ke tak. eheheh

      Delete
  3. letih tau buat bnde ni. sy pnh buat mse cuti skolah time bdk2 dlu. last2 xsiap pun. heeeee........

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yeke? camtu kena buat ramai2 laa kan. baru cepat siap. pastu buat mcm2 kaler heeheh

      Delete
    2. haha sy penah wt benda ni dulu, berwarna warni dan berbulu2 kain perca tu...

      Delete
    3. wahhh yeke penah buat? bestnyaa.. nanti nak buat warna warni jugak laa hehehe

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...