The Entourage

Sunday, 9 September 2012

The Perfect Bow


Ada Sesiapa Yang Sama Masalah Dengan Aku Tak?

Setelah berkurun lamanya menghadapi masalah mengikat bow, sekarang baru lah boleh menarik nafas lega. Susah betul nak ikat bow bagi ekornya cantik kat bawah. Selalu kalau ikat, mesti ke laut rupa dia. Sekarang dah takde problem lagi :D Okeh, dah boleh mula ikat bow pada kad kawen aku. Weeee. Eh alamak, cite pasal kad kawen belum update. Sorry! :p



6 comments:

  1. Sama.Kita serupa..Tak reti ikat ribon...hopeless...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekkekeke tuh laa.. tka reti2 sampai laa skang ni. skang dah reti dah ekekek

      Delete
  2. hehe..sama la kdg2 sakit reben licin senget benget jadinye ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. kadang2 ekor dia kelam kabut kita buat haahah

      Delete
  3. hahaha..same la ana pun...
    memang nak kna blajo ikat bow ni..
    lau tak kompem lintang pukang habes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe mari belajar ikat bow! :D

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...