The Entourage

Wednesday, 12 September 2012

Yasmin Johan Hunwick


Baru terbaca tentang arwah kat facebook pagi tadi. Dia secantik bidadari. Cantik. Cantik sangat. Tak pernah lekang dengan tudung. A very obedient daughter. Loved by teachers and friends. Malangnya dia dipanggil terlalu awal. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Amin.


Her blog has been continued to be written by her mama and papa who missed her dearly. Read here.

Al-Fatihah.

16 comments:

  1. yups dah bc blog die..cantek, pandai dan sopan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. such a loss.. semoga dia tenang di sana

      Delete
  2. Al-Fatihah utk arwah...
    Yg Maha Esa lebih sygkn dia...

    ReplyDelete
  3. haah..saya pun baru tau tadi pasal blog bdk comel ni..Innalillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. innalillahi wainnailaihi rajiun..

      Delete
  4. meninggal sbb ape awak?..sedihnye..

    al-fatihah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. accident babe.. sedih.. dia macam tau je dia nak pergi.. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.151719964963150.31708.151248461676967&type=1

      Delete
  5. alfatihah tuk arwah....=(

    ReplyDelete
  6. alfatihah untuk arwah yasmin

    ReplyDelete
  7. al-fatihah, sedih babe. bagus la at least mama ngan papa dia cont blog dia.. tapi dulu alkisah pun ada buat satu entri http://saedramadhan.blogspot.com/2011/05/andaiku-pergi.html .

    ReplyDelete
    Replies
    1. A-fatihah.. haih tuh laa.. bila2 dia nak amik, kita mmg takkan pernah tau kan..

      Delete
  8. Replies
    1. innalillahi wainnailaihi rajiun...

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...