The Entourage

Wednesday 14 November 2012

Wedding Update: 45 Days To Go!

Hello dear bloggers!


Lama benor tak hapdet nih. Been sooo damn busy lately. With Azila's wedding celebration. With my own preparation. Huwarghhh another 45 days to go oiiii. Debaran dah mula terasa sekarang ni. Terasa menggelepar setiap kali pikir masa itu semakin dekat.

Just to let you guys know. I won't be updating my blog that frequent from now on yaa. So sorry if ada yang menunggu entry baru. Sangat busy skang ni. Mana-mana ex-B2B yang dah lepas majlisnya pasti tau apa perasaan aku skang ni. Bercampur aduk. Kacau bila. Huru hara. Ribut taufan. Kemarau. Ahahaha.

Banyak wedding update yang aku nak post kat sini. Malangnya aku memang tak sempat nak dok lama-lama depan pc. So pasni, aku akan try update jugak laa blog ni, just not as frequent yaa. Mungkin aku akan penuhkan dengan gambar-gambar je dulu. Later baru review k. Kesian pulak blog ni bersawang nanti kan.


4 comments:

  1. gud luck ye untuk persiapan....xsbar nk tunggu review n gmbar bnyak2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq cik mah. cik mah doakan agar semuanya berjalan lancar ye. takut ni

      Delete
  2. Replies
    1. Memang busy sangat nih. Another 43 days to goooooooooooooo

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...