The Entourage

Thursday 13 February 2014

Nursing Rooms @ Hong Kong International Airport

Thumbs up untuk nursing room kat Hong Kong International Airport! :DDD


Nampak tak luas dia camane? Siap bule masuk dua trolley airport tauu. Bersih dan sangat wangi. Emyr sangat suka. Aku pun sangat selesa. Siap bule bersila sambil nurse ekeke. Dan nursing rooms ni ada merata ya kat airport. Senang sangat nak jumpa.

Happy Lettew Dah Kenyang

Sebelum trip Hong Kong aku kali ni, memang aku dah sempat browse pasal nursing room kat airport ni. Almaklumlah.. dah jadik mak, tempat-tempat shopping jarang dah aku browse. Asik dok browse pasal baby je. Sebab aku takut je sampai-sampai nanti dak gedik ngamuk mintak susu. Haru kalau tak tau kat mana nursing room. Mostly review yang aku jumpa suma cakap Hong Kong International Airport punya nursing room adalah one of the best. Terus senang hati aku. Bila dah sampai, memang aku sangat puas hati tengok bilik dia. Spacious sangat.


P/S: Sedih bila memikirkan nursing room kat LCCT. Tak peka langsung orang Malaysia ni. Sape pernah pergi? Double thumbs down :(

6 comments:

  1. I pernah pegi yang dekat LCCT. Speechless...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaaaannn.. oh my gucci.. tak laratttttt!

      Delete
  2. tak sampai lagi kesedaran tu kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun.. sedih sangat tengok lcct punya. siap ada little jimmy kat dalam tu
      little jimmy = anak lipas :(

      Delete
  3. Besar, cantik dan kemas. Saya klo gi shopping complex memang x menyempat nak cari nursing room. Cari port baik pastu nursing. Janji aurat terjaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh laa.. sebenarnya kadang2 mmg kena buat gitu jugak.. tapi kita tak selesa sgt sbnrnya nursing dpn orang.. bule berpeluh2 jadiknya hahaha

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...