The Entourage

Sunday 2 February 2014

Souvenirs From Japan!


Rose amik tiket dengan aku tahun ni. Since aku tak pakai langsung tiket aku pegi mana-mana tahun lepas, tahun ni carry forward tiket banyak ler jadinya. So aku pun bagi je laa kat dorang. Dari membazir kan. Destinasi diorang adalah Japan.

Tapi walaupun diorang pergi berdua, slot tiket aku yang dorang amik adalah empat. Sebab diorang nak pusing banyak tempat kat Jepun. So, dorang turun flight kat Tokyo, pusing-pusing Tokyo, then naik shikansen sampai Osaka. Pastu nak balik, diorang amik flight balik KL dari Osaka je. Best gila.

Balik je dari Tokyo, aku dapat buah tangan hehehe. Diorang ni bab souvenirs memang suka beno membeli banyak-banyak. Last 2 years, dorang gi Gold Coast. Pakai tiket aku jugak. Pun berlambak gak souvenir. Hehehe. Thanks korang!

This time dapat laa aku merasa Kit Kat Jepun. Alaa yang kaler ijo tuhh. Dapat dua lagi. Dua-dua green tea. Sedap hoi. Lain macam rasa dia. Nanti kot-kot aku ada peluang aku gi sana, aku nak try yang flavour wasabi pulak. Pun ijo jugak. Tapi rasanya tatau sedap ke tak. Katanya sedap gila.

Selain dari tu, kami dapat tshirt jepang laki bini hehehe. Dua-dua lawa. Nasibbbb muat hahahah. Pastu dengan fridge magnet, dah selamat pun menetap kat muka fridge aku.


Yang ni presen untuk Si Gedik. Memang suka ijo agaknya mereka ni laki bini hehe. Dalam kotak tu pyjama set Looney Tunes. Aku suka gila sebab kaler dia. Baju Emyr kebanyakannya kaler biru and brown. Lawa pulak aku tengok bila ada satu collection baju kaler hijau.

Yang satu lagi baju kat atas tu adalah rompers. Aku suka rompers ni. Sebab dia bukan macam rompers lain. Dia dua lapis. Dalam dia rompers, luar dia ada satu lagi layer tshirt. Sangat smart. Tebal pulak tu kain dia. Dan long sleeve. Macam tau-tau je aku tengah mengumpul baju long sleeve skang. Eheee.


Smart, kan? So bila pakai dengan seluar, baju tu bule lepas luar :D


Dah siap rasmi dah pyjama ni masa gi Singapore aritu. 

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...