The Entourage

Tuesday 26 May 2015

Belated Birthday Present

Ada satu weekend tu, turn kami pulang ke Gombak. So pagi Sabtu tu kami pun berangkat laa ke Gombak. Kebetulan Abang datang rumah. Tak sempat ler aku nak jumpa sebab dah kitorang dah gerak masa tu.

Sekali malam tu dia msg..

"Kat dalam bilik Abang ada tinggalkan birthday present. Sorry lambat bagi present. Happy birthday!"

Aku macam.. Ehhhh.. dapat birthday present lagi?? HEheehhe.. bestnyaaaaa! Terus aku tak sabar nak balik rumah tengok apa laa yang ditinggalkan dalam bilik tu.


Balik-balik je terus terpa bilik dulu kihkih. Sekali bukak-bukak pintu tengok.. Homaaaiiiiii! Baby G! Hehehe.. Baru je aku plan nak invest sport watch satu. Sebab aku plan nak start actively in sports balik. Be it climbing, running or whatever ler. Aku tak kisah. As long as aku active balik. So bila nak berpeluh-peluh tu, takkan laa nak jam besi pulak kan. Sayang woooo hehe.

So bila dapat jam ni, memang aku happy sangat! Macam tau-tau je aku memang tengah cari jam yang sporty. Hehe.. pasni bule ler aku melaram dengan jam ni. Dah laa kaler dia sweettttt gila. Body kaler putih, dalam dia soft pink. So pretty. Hehe.. tengkiu abang!

4 comments:

  1. Bestnya. Cantik jam tu ☺

    ReplyDelete
  2. Wahhhh...cantik...rezeki tu...eh...gombak kat mana...cik mah di gombak juga tau...

    ReplyDelete
  3. Assalam zila,
    haaa
    tadi iols dah nengok jam ni dalam blog si jue (masyimolo)
    ni kat sini pulop
    menggoda hokey :P

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...