The Entourage

Sunday 17 May 2015

Kitchenaid

Lawa tak?


Dah lama aku mencari. Tapi tak mampu nak beli. rasa RM3000 untuk stand mixer macam mahal bebeno rasanya. Tiba-tiba aku terjumpa orang jual RM1800 je kat instagram! Macam-macam kaler pulak tuh! Geraaaaaaam! Kaler-kaler dia rasa macam nak makan je tauu. Aummm!

Aku cakap kat Eddie, dia cakap okay je kalau memang guna. Tapi make sure it's authentic. Aku macam.. hmmm... yer juga.. baru terpikir. Aku tak kenal personally seller ni. Tak tau barang-barang dia jual authentic ke tak. Tapi.. Kitchenaid ada ke orang jual yang tak authentic? Aduhh.. pening kepala aku.

Kalau pikir logic, China ni selalu je tiru menda-menda yang tengah popular kat pasaran pastu jual cheaper than market price kan. Tapi so far aku tak pernah la plak dengar Kitchenaid yang tak authentic. Tapi tak mustahil jugak kan sebenarnya it is not authentic. Betul tak? 

Huwaaa torn. Sudahnya aku tak beli pun sebab takut tak authentic. Sebab price dia murah sangat. Half from original price yang orang jual. Tak berani pulak aku gamble. Haih.. korang rasa ni authentic ke tak? Pernah ada sape-sape experience tak beli Kitchenaid from Instagram?

4 comments:

  1. kena make sure yang jual tu ok ke tidak.. tapi kawan CT beli pun mmg range dia 1800-2500 kalu dari UK.. so maybe tengah sale la tu 1800 dia jual..

    ReplyDelete
  2. Rasanya, ada orang jual kitchen aid dari UK, murah.. my wife pun berkenan tapi tak beli lagi..

    ReplyDelete
  3. That pink one! Cantik!

    pst: kalau tak keberatan, nak minta tukar url blog kita kat blog link tu.:)
    Kite dah berpindah dari URL: http://fizah-sukhri.blogspot.com/
    ke URL baru:http://space4misspija.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  4. Assalam zila,
    santek3
    kalo warna rainbow lagi santek he3
    lariiiiiiiiii :P

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...