The Entourage

Saturday 9 May 2015

Birthday

Tahun ni celebrate birthday lain sket. Sebab aku dapat birthday cake! And it's not just an ordinary birthday cake. It's an ice-cream cake! Hehehe.. dah lama sebenarnya takde sape belikan aku whole cake for birthday macam ni. Usually our celebration hanya makan-makan besar.

Tahun ni lain sket. Eddie surprise birthday cake kat aku. Hehe.. Masa aku kat Hong Kong minggu lepas laa. Dia balik-balik dari opis, aku memang dah ada kat rumah. Sebab hari aku sampai tu, Eddie kerja. Aku pun tak nak bother dia since rumah dekat je dengan airport. Shuttle pun 10min je. Daripada Eddie nak datang airport dari opis dah sejam. Then nak gerak gi opis balik sejam lagi. Baik aku balik rumah sendiri je.

So, masa dia balik petang tu, aku kat dapur. Tengah nak masak. Almaklumlaa.. jarang dapat masak untuk hubby. Bila sesekali dapat masak, excited terlebih hahah. Pastu bila Eddie masuk je, dia bawak cake. Aku bule lupa birthday aku baru je lepas. Ingat dia saje-saje beli cake. Sekali bila bukak.. oh my.. Happy Birthday Mummy dia tulih haa.. Rupanya dia siap tempah uols. Bukan amik je dari fridge hehe... terharu iols.

Flavour cake ni unique sket. It's vanilla and red bean. Tapi red bean dia sket je. So tak muak sangat. And for the macarons, best gila makan. Macam melt in the mouth. Sedaaaaaaap sangat!


Thank you Hubby for the surprise! :)

3 comments:

  1. hehehe samalah.. bday selalu tak ada kek.. hehehe.. akak may baby jugak ke ?
    bleh geng =p

    ReplyDelete
  2. Assalam zila,
    happy belated birthday uols
    moga bahagia bersama keluarga hingga syurga AMIN

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...