The Entourage

Friday, 22 May 2015

Perasan

Ni laa resultnya selepas selongkar handbag mummy. Suka betul imitate apa orang buat sekarang ni. Dia kan tiap-tiap pagi tengok aku bersiap gi kerja, pakai tudung, sarung lanyard, bawak kunci. Bila dapat selongkar beg aku, benda-benda tu jugak laa yang menarik perhatian dia. Dia yang sarung lanyard sendiri kat leher. Pastu sibuk nak masukkan kunci kereta kat pintu haha.


2 comments:

  1. Assalam zila,
    he3
    siap kaki jengket nak pulun kunci tu :P

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...