The Entourage

Sunday 3 May 2015

Let's shop!



Zila the online shopper is baaaaaack! Hahaha.. Haih.. Bila dah start, memang susah nak stop! Baru-baru ni.. memang baru-baru sangat laa (lepas dapat gaji baru kehkeh). Perasaan aku mula nak start balik tengok online shopping website sangatlah membuak-buak. Dua tiga bulan lepas aku terpaksa stop sebab dah nak resign. Tapi since tak jadi resign ni, tangan tu mula laa nak click macam-macam email kat dalam inbox tu. Selama ni memang delete je laa kan hehe.

So tengah-tengah aku go through email tu satu persatu, ternampak pulak aku email promo Lazada ni. Aku cukup alllergic laa kalau nampak perkataan fashion, clearance, % off. Memang aku click laa cepat-cepat kihkih.

Bila tengok baju-baju murah-murah ni kepala otak mula laa cari alasan suruh beli.

"Oh.. Tak jadi resign kan. So you need more clothes."

"Alaa.. Murah je ni.. Baju pun banyak yang dah lama kaann."

"Eh.. Ni 30% off tauuu.. Banyak tu. Berbaloi tuu."

"Lepas ni kalau tak grab promo ni, entah bila lagi ada balik."

Baik korang mengaku cepat, sebenarnya korang pun macam tu kaaaaan??? Cepat mengaku, cepaaat! Hahahaha!


Lalu aku pun tewas dengan nafsu. Oh well.. Dah bayar baru pikir, perlu ke semua ni? Hahaha takyah ler.. Buang masa je. Tapi okay laa jugak sebenarnya harga dia lepas discount. Altogether sembilan barang, satu jatuh jadi rm2o++. Murah je kan.

Okay laa.. Nanti aku cite lagi panjang-panjang okay. Need to catch some sleep. Esok nak pergi airport. Mana lagi.. Hong Kong laa hehe. Jumpa lagi!

Korang shopping online apa baru-baru ni? :p

3 comments:

  1. Wah...terus cari email juga..hahahha...

    ReplyDelete
  2. wah, senyum lebar la lazada tu nanti..hihi sy pulak biasa shopping online sebulan sekali je, tu pon satu blouse dan satu skirt, pull stop..hihi

    ReplyDelete
  3. Kalau dah terjebak memang susah nak lari..Hihihihi

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...