The Entourage

Thursday 14 May 2015

Hard Rock Cafe Hong Kong

Hehe.. since Eddie duduk Hong Kong, aku tak pernah terpikir nak beli t-shirt Hong Kong untuk diri sendiri. Sebab rasa macam nak beli bila Eddie betul-betul nak pindah dari Hong Kong hehe. Souvenir laa konon.


Sekali orang lain pulak yang belikan haha. Kawan aku yang tumpang rumah kami hari tu, macam-macam dia belikan untuk dak gedik. Katanya rasa bersalah tumpang rumah. Alahaiii.. tade apa pun. Kalau aku tak selesa, aku tak ajak ye dak. Hehe. Kami happy je bawak korang jalan-jalan. Seronok je ada orang datang visit. Kesian kat korang laa terpaksa tido atas toto je hehe..


Masa last day diorang kat Hong Kong, diorang balik sendiri. Eddie kerja. Aku pulak balik awal ke Malaysia sebab adik aku tak sihat. So diorang cari jalan pulang sendiri. Nasib baik rumah aku senang nak ke airport. Bila Eddie balik, dia snap gambar kat atas ni send kat aku. Hehe korang ni, susah-susah je tauu. Jangan serik okey. Nanti datang lagi!

3 comments:

  1. len kali sis nak kirim hrc stuff bleh?
    kalau bleh email sis ye ellynadyra@yahoo.com or whatsapp 0122735830

    ReplyDelete
  2. eheheh bestlah dapat souvenir =)

    ReplyDelete
  3. Assalam zila,
    tak tompang jugaks he3
    p/s: entah bila kurun nak sampai hongkong he3

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...