The Entourage

Sunday 31 May 2015

Thermometer

Aaaaa.. Thermometer rosakkkk. Aku pun tatau laa apa puncanya. Haih.. Baru pakai tak sampai 2 tahun. Dah takleh on. Dah tukar battery dah. Dah buat macam-macam dah. Still tak jalan jugak.


Sudahnya Eddie beli je yang baru. Aku nak beli Beurer macam dulu, Eddie cakap takyah laa beli mahal-mahal. Beli mahal-mahal pun tak sampai 2 tahun rosak jugak. Haih.. Aku pun taktau laa rosak tu sebab silap aku or memang dah sampai time. Tapi memang dah takleh on dah. So ke tong sampah laa jawabnya.


So Eddie pun scouting ler thermometer brand lain kat Hong Kong. Dia jumpa yang satu ni. Murah ler dari Beurer. Terraillon. Korean made. Aku tak pernah jumpa plak kat Malaysia. Eddie try-try dia cakap okay. Aku pun okaykan je laa. As long as bule check temperature dengan betul, should be good enough laa kan.

1 comment:

  1. Assalam zila,
    gadget paling penting niiiiiiiiiiiii :)

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...