The Entourage

Monday 11 May 2015

Clingy

No caption needed actually..


Dak gedik memang dari kecik suka sangat meleseh kat aku. Kadang-kadang tu tak kisah pun aku tengah buat apa. Dan-dan masa tu jugak laa dia nak meleseh-leseh. Kadang-kadang bila tengah sangat-sangat busy tuh aku rasa macam nak marah pun ada jugak. Tapi bila macam tu, aku cepat-cepat akan ingat pesan mama. Masa dia nak bermanja ni laa kena layankan je. Satu hari nanti dia tak nak dah gini. Treasure this moment before you lose it. Terus aku tak jadi nak marah si kecik ni hehe.

Gambar kat atas ni masa aku tengah khusyuk tengok tv. Dia mula-mula sibuk dengan ipad dia. Bila nampak aku khusyuk terus dia kacau. Dia memang takleh tengok aku layan orang lain/menda lain selain dari dia. Memang masa tu laa dia akan datang meleseh-leseh dengan aku. Cushion depan tv tu memang selamanya kat situ semenjak ada dak gedik kat rumah to prevent him from getting too close to the tv. Semak, tapi nak buat cane kan. Haih laa anak.


Ni pulak masa tengah tengok ipad. Biasanya aku akan join dia sekali tengok ipad walaupun cartoon Tayo tu dah pusing dekat 10 kali. Mual dah. Tapi demi anak, layankan je. Tiba-tiba dari baring kat sebelah, dia naik atas kaki aku and sambung tengok ipad. Haih laa anak..


Ini yang paling dia suka. Baring atas aku macam aku ni tilam je. Siap dengan happy lagi muka tu. Biasanya benda ni jadik kalau aku tengah facetime dengan Eddie. Mesti dia nak nyelit gitu. Skang bila nak facetime memang toksah ler harap guna ipad. Dak gedik akan mengamuk suruh bukak cartoon dia. Tapi bila aku facetime guna henpon, gini pulak jadiknya. So possessive. Haih laa anak..

1 comment:

  1. Assalam zila,
    betui3
    my boboboy pun sokaaaaaaa sangat baring ateh badan
    dedolu kecik ringan
    tak terasa sangat
    la ni dah 3thn oohooiiiiiiiiiii
    semput hokeyh he3

    ReplyDelete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...