The Entourage

Friday 8 June 2012

My First Passport

Masa sibuk berkemas rumah nak bertunang hari tu.. banyak benda yang aku jumpa balik. Mostly, barang-barang lama yang aku pun dah tak ingat benda tu wujud lagi. Kadang-kadang barang tu aku cari sampai menangis-nangis sebab tak jumpa.. rupanya ada tersorok kat celah itu. Ada pulak barang-barang lama aku yang aku tau aku simpan. Memang aku simpan kat situ sebab aku sayang sangat takut hilang. Tapi bila dah lama sangat simpan kat situ, sampai kita sendiri boleh lupa pasal barang tu.

Ada jugak barang aku jumpa yang aku tak pernah tau pun benda tu wujud. Selama ni tak pernah terpikir pun benda tu ada. Rupanya memang ada. Cuma aku je yang tak tau..

:)

8 comments:

  1. uish kecik2 dah ada passport.. lawa rambut.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kaseh. mak siap bawak pegi salon sebelum amik gambar nak bagi rambut sama macam burung kakak tua.

      Delete
  2. you are really cute zila.. hehe.. incoming zila junior nanti mesti cute cenggitu.. heheehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa tade ler kiut sangat pun. siap rambut punk punk tu. haish.. patut mintak mak applykan gel dulu baru snap hahaha

      Delete
  3. alamak sweetnya jumpa benda2 cam ni kan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekeke tuh laa dia.. tatau pun benda nih wujud. rupanya ada lagi mak simpan. eheheh..

      Delete
  4. igtkan tgh jelir lidah..huhuuu,cam bby boy

    erm zila 24 bln 4, me..25 bln 10 ..

    bukanngn tahun je beza.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bibir ada juih sket ahaha.. eh awak 25/10? sama dengan future mother in law kita laa ehehe. nasib baik. senang kita nak ingat ahaha

      Delete

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...