The Entourage

Thursday 14 June 2012

Rental Items: Deco Cushions

Jum cerita pasal cushion deco pelamin pulak. Cushion deco ni altogether ada 6 unit semuanya. Tengah ada plan nak tambah lagi untuk pelamin yang lebih besar. Ada request tak? Hehe. Size cushion ni adalah 16x16 inci. Standard size laa kiranya. Apa yang best pasal cushion ni, dia diperbuat dari polyester dan bukan kabu. Kalau korang nak tau, polyester ni adalah sejenis material yang boleh dicuci whereas kabu takleh. Kena jemur je. Polyester kalau nak cuci, cepat je dia kering. Masukkan je kat dalam mesin basuh. Ekeke..

6 Units Altogether

Untuk harga sewa cushion ni untuk satu unit hanya RM5 (Tapi takkan laa nak sewa satu je kan? Ekeke). The best part is, warna sarung cushion adalah ikut theme korang. Korang bule request warna apa pun dan kitorang akan hantar sekali cushion yang dah bersarung ikut kaler yang korang request. Harap boleh bagi masa sket untuk kami mencari warna theme korang ye. So far, warna yang ada ditangan sekarang adalah:

Pink: 3 units
Purple: 3 units
Mint green: 3 units
Turquoise: 3 units
White: 3 units

Mint Green, White & Turquoise

Mint Green & Turquoise

Mint Green & Turquoise

 Duration sewa adalah seminggu. Pick-up di tengah minggu, return juga ditengah minggu. Meaning if korang amik hari Rabu, diwajibkan return semula pada hari Selasa ye hehe.. Kerjasama anda amatlah kami appreciate :p

Pink & Purple

Pink & Purple

Security deposit hanya RM30 dan wajib dibayar semasa membuat payment untuk lock date. Date korang akan dilock once kitorang dah dapat payment ye. :) Don't worry, security deposit akan dipulangkan sebaik saje item dipulangkan.

So, kalau ada siapa-siapa yang berminat, boleh terus email kat sini: gina1983@yahoo.com or call/sms kat 012-9198861.

Cepat-cepat sewa sekarang! :D

2 comments:

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...