The Entourage

Sunday 4 March 2012

Alun's Wedding @ Dewan MBSA, Shah Alam

Hari ni ada dua pameran pengantin. Dasat sungguh orang sekarang ni. Kalau dulu, pameran pengantin cuma setahun sekali. Sekarang ni every month ada pameran pengantin. Elok jugak macam tu. Senang bakal-bakal pengantin mencari item-item yang belum cukup lagi. Kadang-kadang dok tengok-tengok kat internet, tak puas. Kena tengok and pegang sendiri benda-benda yang kita nak tu. So, dengan adanya pameran-pameran pengantin camni selalu, senang laa untuk kami-kami yang nak kaweng nih. Ekeke..


Yang ni adalah Festival Kerja Kahwin Ke-5 kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam sana nun. Last day pulak hari ni. Memang tak sempat laa nak pergi, kan?


Yang ni pulak Festival Pengantin Malaysia 2012 kat Aeon AU2, Setiawangsa. Semuanya jauh-jauh dari tempat aku hahaha.. Last day jugak. Haih.. takpelaa. Dua-dua tak dapat pergi sekarang pun takpe. Nanti-nanti mesti ada lagi, kan? Aku nak kahwin January 2013 kot. Banyak lagi masa. Mintak-mintak dipanjangkan umur, Amin..

Hari ni aku pergi Shah Alam sebenarnya. Alun's wedding. Budak sekolah aku dulu. Kat Wisma MBSA. Sebelah je dengan Alam Sentral tu hehe.. Cantik betul wedding dia. Beriya dia buat semua benda. Dari pelamin sampai laa ke door gift. Semua cantik. Dan mahal. Food dia pun sangat laa sedap gila. Aku tak bertambah nasi, tapi time amik yang first tu pun, dah berbukit laa lauk-pauk aku :p Thanks for inviting, Alun!

The Newly Wed Couple and Their Bridesmaids/Bestmen

Aku tak sempat pun amik gambar dengan pengantin. Bukannya tak nak. Tapi tak sesuai. Masa dan ketikanya. Meja makan diorang tinggi. So, kena ada orang pergi bawah pulak untuk amik gambar aku. Susah pulak. So, gambar ni curi dari facebook Meiza. ekekekek.. Jangan marah, kak!

The Bridesmaids & The Not Bridesmaid

Boleh pulak laa kan baju diorang lebih kurang colour baju aku ahahah... lawak laa.. bukan lebih kurang. memang sama. Pink dia tone yang sama. Hot pink sket, light pink sket, putih-putih sket. Design je lain. Ahahaha..

Door gift dia ada dua jenis. Satu yang biasa, satu lagi yang VVIP punya. Aku dapat dua-dua muahahahhaa.. tengkiu, Meiza. Door gift sangat-sangat cantik. Yang biasa punya, kotak dalam dia ada kek gulung yang sodap. Yang VVIP punya ada macam-macam! Ada chocolate chip cookies yang lazat, ada chocolate-chocolate yang menggumukkan dan towel. Sooooo cumelllll!!

Congrats, Alun. Semoga kekal hingga ke syurga! Amin..

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...