The Entourage

Tuesday 6 March 2012

Yoga: 4th Class


This week's yoga hari Selasa. Boleh pulak aku tak dapat text from our yogini. Nasib baik laa aku memang dah standby semua barang dalam kereta. Dah macam store dah kereta comel aku tu. Dengan running gearnya.. dengan yoga gearnya.. nasib baik climbing dah stop kejap. Kalau tak, tambah lagi satu gear untuk disemakkan dalam kereta. 
 
Tak pernah rasa tak best everytime yoga session. Everytime tu jugak laa aku memang tak sabar menunggu. Dah laa last week takde yoga. This week aku buat sehabis baik. ekekeke..

Tapi memang everytime yoga session, aku memang try my very best untuk ikut semua pose. Dah laa buat seminggu sekali. Nak buat sorang-sorang kat rumah tu.. bukannya takleh.. tapi malas tak best. Ramai-ramai kat kelas sangat best. Tengok perangai masing-masing hahaha..

Habis class around 8.00pm, bergegas aku hantar Ajis balik sebab nak rush balik rumah. ene datang malam ni. Nak detink. Dah lama tak jumpa, katanya. Memang pun. Lama gila tak jumpa. Dua minggu, ada kot (lama ke tu?).

We had a long talk about our wedding and stuff. Banyak benda nak discuss. Dah lama jugak sebenarnya tak cite-cite pasal kawen. Dia ajak discuss about my worries about our reception. Maklum laa, kitorang buat recetion share, so banyak benda yang aku risaukan. Aku pun masa tu cite laa suma, dah dapat peluang, kan? Bila lagi. Kata nak hidup sama-sama. Kena laa come clean about everything. Alhamdulillah, dia terima dengan baik.

Ada lagi sebenarnya benda yang aku nak discuss panjang dengan dia. Tapi, next time laa. Biar dia clearkan benda-benda yang memang dah pending ni dulu.. Kang migrain pulak :p

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...