The Entourage

Sunday 11 March 2012

Rass Deco Events & Catering, Rawang

I was supposed to be running this morning. For Brooks Half Marathon. Tapi oleh sebab tak cukup training, tak cukur tidur dan malas yang tak dapat nak dielakkan, aku masih lagi di atas katil pabila jam menunjukkan pukul9.30am. Haha.. dah laa ila. Takyah laa nak membazir duit nak masuk event-event dah. Kau dah tak rajin macam dulu. Kau dah busy nak kawen. Kau dah gemok. So takyah laa nak membazir register for events and ended up kau tak pergi. Lupakan je laa.

Walaupun aku tak pergi lari, tapi aku masih boleh berbangga dengan diri aku sendiri. Sebab dengan tak pergi lari, aku accomplish banyak benda hari ni.

Contohnya, aku dah berjaya hantar Owen pergi snip this morning. Vet busy, so dia mintak Owen tinggal kat clinic so that dia boleh snip Owen malam ni. Esok dah boleh amik, katanya. Kesian aku tengok Owen dok je dalam sangkar tu. Tak sampai hati aku. Sorry Owen.. aku terpaksa buat cani kat kau. Sebab aku tak nak kau sakit. Aku tak nak kau selalu-selalu gaduh lagi. Aku tak nak kau produce anak-anak kucing unwanted ke dunia ni. Kesian diorang. Last-last terbiar pastu mati akibat penyakit dan dibuang orang. Baik aku snip kau supaya kau pun sentiasa happy je tak murung-murung. :)

Bila Nak Angkat Je Masuk Cage, Mula Laa Dia Nak Melentok Liuk Atas Sofa. Mengade Betul!
Lepas hantar Owen pergi vet, aku ikut mama and abah pergi breakfast. Pakai baju kuning aku yang terbaru. ekeke. Pergi makan kat Puchong Prima. Best gila kedai makan dia. Banyak gila lauk. Banyak juga abang-abang polis muda yang mata keranjang. 

Lepas makan tu, kitorang pergi PJ. Abah nak tengok masjid yang dia berkenan tu untuk aku nikah kat situ. Kebetulan pulak memang ada majlis kat situ. Kitorang sampai dalam pukul 11am. Pengantin baru je sampai nak menikah. Kat bawah tu macam ada hall yang cantik. Dah siap semua untuk reception. Maknanya, lepas nikah, dia tukar baju, terus reception. Good idea jugak. Mama je masuk. Aku tak masuk pun, tak pakai tudung. Dia cakap cantik sangat pelaminnya.. settingnya. Orang tu siap ajak masuk nak tunjuk food. Mama siap amik pamphlet lagi. Nama wedding planner tu Rass Weddings. Orang Rawang. Memang pengantin hire dia untuk semua. Dari pelamin sampai laa ke catering. Check them out.

The price okay jugak. Tak mahal sangat. Very affordable.


So, siapa-siapa yang berminat boleh laa call diorang untuk pertanyaan lebih lanjut. Cantik pelamin-pelamin dia. Pakej pun harganya boleh tahan jugak. Happy hunting, peeps!

Balik tu, aku tolong mama menjahit (sembat je pun sebenarnya). Dia dah tak cukup tangan. Kena laa tolong. Takut kang barang-barang tunang aku tak siap pulak :p Baju pengapit untuk wedding Amy pun tak siap lagi ni.. tinggal seminggu je lagi.. adeh.. mama.. jangan buat lawak, please.. :(

Abang balik from Langkawi today. Dapat lagi fridge magnet baru dan kain batik! Yeay. Ahaha.. Tapi kain batik tu colour macam pelik sket. Pink and green. Cantik. Tapi macam kena cari kain yang lebih kurang colour tu jugak untuk buat baju. Very daring laa the colour ekekekeke..

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...