The Entourage

Monday 28 May 2012

Rental Items: Flower Stands

Remember hari tu aku ada cakap Kak Mas nak sewa flower stands aku tu? The engagement ceremony was last sunday at Bandar Baru Salak Tingi and aku dah dapat pun dapat gambar dari diorang. Hehe.. senangnya kalau customer satu opis :p

Flower Stands Sekali Dengan Kain Cream & Net Putih

Tak mahal pun aku sewakan kat dia. First customer, kan.. so murah-murah je.. asal pulang modal. Hehe.. Dia pun suka sangat. senang nak setup, katanya.


Aku ada 3 set flower stands ni. Masing-masing lain ketinggian, lain bentuk. Siap ada yang two-tier lagi :p Nanti aku upload okeh :D So, siapa-siapa yang nak DIY pelamin sendiri dialu-alukan untuk menyewa. Lowest price in town guaranteed! :)

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...