The Entourage

Saturday 5 May 2012

Engagement Update: ene's Dulang Hantaran

Nasib baik laa Reza's wedding kat Shah Alam. Takde laa jauh sangat kitorang nak ke Subang pulak. Dah memang satu jalan. Minggu ni sepatutnya ene and his mom pergi jumpa Aunty Mal kat rumah dia kat Subang. Aunty Mal tak dapat nak buat hantaran ene, so they decided to DIY jugak macam kitorang hehe.

Since aku ada wedding kat Shah Alam, ene's mom tak jadi laa pergi. Sebab kitorang boleh terus singgah je Subang from Shah Alam kan. First time pergi rumah Aunty Mal. Segan jugak laa. Nasib baik dia takde. Hehe.. Lepas pilih-pilih dulang, kitorang pun beredar. Ajak minum pun tak minum pun. Padahal dua-dua dahaga gila hahahah.

Barang-barang yang di pinjam tak banyak pun. Just dulang pahar dengan alas hantaran je. Kotak/bakul yang selalu diletak atas dulang pahar pun takde. Sebab takut nanti nampak sama pulak dengan hantaran time abang dia hari tu. So, most probably barang-barang hantaran akan diletak terus atas dulang pahar. Entah. Aku pun tak tau. Aku agak je. Hehe. Aku ada offer ene pinjam bakul aku. Bakul aku kan ada 12 units hehe. Tak tau laa dia nak ke tak. Offer je. Tak nak sudah ekeke.

Lepas amik dulang, kitorang pun ke Gardens, Sunway Pyramid nak minum-minum kopi. Asik koooooooopi je tau. Isk.

No comments:

Post a Comment

Jum cerita ceriti topik ini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...